Στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Πάλτσης χοροστάτησε σήμερα, 27/6, κατά τον Αναστάσιμο Εσπερινό, ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος. Στο τέλος του Εσπερινού, ο Σεβασμιώτατος τέλεσε τον Αγιασμό για την ανασυγκρότηση της Ιεράς Μονής, σηματοδοτώντας μία ακόμη σημαντική στιγμή στην πορεία αναγέννησης του ιστορικού μοναστηριού.
Στην ομιλία του, ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε εκτενώς στη θαυμαστή πρόνοια του Θεού, μέσα από την οποία αναγεννώνται τόποι, ανακαινίζονται ιερά προσκυνήματα και αναδεικνύονται πρόσωπα που αφιερώνονται με αυταπάρνηση στη διακονία της Εκκλησίας. Τόνισε ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο στη ζωή της Εκκλησίας, αλλά όλα αποτελούν καρπό πίστεως, αγάπης και θυσίας. Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε, «όταν οι άνθρωποι αγαπούν κάτι, τότε τα θαύματα γίνονται. Μην περιμένετε μόνο υπερφυσικά θαύματα· θαύμα είναι αυτό που βλέπετε εδώ με τα μάτια σας», τονίζοντας ότι η ανασύσταση της Ιεράς Μονής αποτελεί ζωντανή μαρτυρία της χάριτος του Θεού και της συνεργίας του ανθρώπου με το θείο θέλημα.
Στη συνέχεια ο Σεβ. Ιγνάτιος εξέφρασε την ειλικρινή ευγνωμοσύνη και τα θερμά του συγχαρητήρια προς τον π. Δημήτριο και τη Γερόντισσα Φεβρωνία, καθώς και προς όλους όσοι συνέβαλαν στην αναγέννηση του μοναστηριού, υπογραμμίζοντας τον κόπο, την επιμονή και την πίστη που απαιτήθηκαν για την ολοκλήρωση αυτού του έργου. Όπως ανέφερε, «δημιουργήσατε ένα στολίδι στην τοπική μας Εκκλησία και στον τόπο… Οι άνθρωποι ζητούν την ησυχία, την ηρεμία, την ομορφιά και εσείς την φέρατε στον τόπο», επισημαίνοντας ότι η Μονή αποτελεί πλέον έναν χώρο πνευματικής αναπαύσεως και καταφυγής για κάθε πιστό.
Ακόμα ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας υπογράμμισε ακόμη τον ανεκτίμητο και διαχρονικό ρόλο των Ιερών Μονών στη ζωή της Εκκλησίας και της κοινωνίας, τονίζοντας ότι αποτελούν πνευματικά κέντρα προσευχής, άσκησης και μαρτυρίας της πίστεως υπογραμμίζοντας ότι, «υπάρχει ένα μεγάλο στεφάνι στα όρια της Μητροπόλεώς μας λες και ο Θεός τα φύτεψε για να είναι φάροι και να μας προστατεύουν», καλώντας τους πιστούς να αγαπούν, να επισκέπτονται και να στηρίζουν τα μοναστήρια της τοπικής Εκκλησίας, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στη διατήρηση της πνευματικής ταυτότητας του τόπου.
Ολοκληρώνοντας ο Σεβασμιώτατος, ευχήθηκε σε όλους υγεία, δύναμη και πνευματική πρόοδο, προτρέποντας τους πιστούς να παραμένουν ενωμένοι, σταθεροί στην πίστη και προσηλωμένοι στις αξίες της Ορθοδοξίας. Τόνισε την ανάγκη για υπομονή, επιμονή και εμπιστοσύνη στον Θεό, ώστε, όπως ανέφερε, «να δώσουμε και να νιώσουν όλοι τι σημαίνει να είμαστε Έλληνες και Ορθόδοξοι· μπορούμε και δίνουμε φως», εκφράζοντας την πεποίθηση ότι μέσα από την ενότητα και την πίστη μπορεί να αναδειχθεί το αληθινό φως της Εκκλησίας στον σύγχρονο κόσμο.