Το Αγιασμό ενάρξεως της νέας χρονιάς του χορού Ψαλτριών «Αι Άδουσαι» τέλεσε την Τρίτη 23/10, στον νέο ανακαινισμένο χώρο τους (Σπυρίδη 91) ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος. Ο Σεβασμιώτατος εξήρε το έργο και την προσφορά του γυναικείου χορού στα μουσικά πράγματα του τόπου μας και επαίνεσε από καρδιάς την ιδρύτρια και εμπνεύστρια της όλης προσπάθειας κ. Σέβη Μαζέρα, Μουσικολόγο.
Ο Χορός Ψαλτριών «Aι Άδουσαι», ιδρύθηκε στο Βόλο τον Νοέμβριο του 2012 από την Σέβη Μαζέρα, Μουσικολόγο, διδάκτορα Βυζαντινής Μουσικολογίας (Ε.Κ.Π. ΑΘΗΝΩΝ), Πιανίστα και Διπλωματούχο Βυζαντινής – Εκκλησιαστικής Μουσικής (μαθήτρια του αείμνηστου Εμμ. Χατζημάρκου). Η χορωδία απαρτίζεται από καλλίφωνες ψάλτριες που έχουν φοιτήσει στην Τέχνη της Ψαλτικής.
«Βασικό κίνητρο για τη δημιουργία του γυναικείου Χορού ‘ΑΔΟΥΣΑΙ’, στάθηκε η ανάγκη για την από κοινού έκφραση της ψαλτικής γνώσης, καθώς για την ενδελεχέστερη σπουδή των εκκλησιαστικών μελοποιημάτων. Η σπουδαιότητα του εγχειρήματος έγκειται στο ότι πρόκειται για γυναικείο Χορό ο οποίος μέσα από την γνώση της Ψαλτικής Τέχνης στοχεύει στην ορθή ερμηνεία και απόδοση των ψαλτικών συνθέσεων. Κύριοι σκοποί του Χορού είναι η έρευνα, η σπουδή και η παρουσίαση στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, συνθέσεων βυζαντινών, μεταβυζαντινών και σύγχρονων μελουργών του αυθεντικού Ορθόδοξου Εκκλησιαστικού Μέλους. Στο ρεπερτόριο του Χορού περιλαμβάνονται συνθέσεις από τον 12ο και έως τον 21ο αιώνα.
Μετά από πρόσκληση επίσημων Εκκλησιαστικών και Πολιτιστικών φορέων, έχει λάβει μέρος σε χορωδιακά φεστιβάλ και εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει παρουσιάσει αφιερωματικές συναυλίες με θέμα την «Θάλασσα στην Υμνογραφία», «Ύμνους: για την Παναγία, των Χριστουγέννων, του Πάσχα και πολλών άλλων μεγάλων εορτών της Ινδίκτου». Έχει επανειλημμένως προσκληθεί για την τέλεση Ιερών Ακολουθιών (Εσπερινός, Όρθρος και Θεία Λειτουργία) συχνά χοροστατούντων των Επισκόπων των αντίστοιχων Mητροπόλεων. Ο Χορός είναι ήδη πολύ γνωστός και για την αδιάλειπτη τέλεση των Ακολουθιών των ‘Χαιρετισμών εις την Υπεραγία Θεοτόκο’ καθώς και για αυτή της ‘Μ. Τρίτης’ στην οποία περιλαμβάνονται ύμνοι της πολύ γνωστής μελουργού του 9ου αιώνα της οσίας Κασσίας Μοναχής.